Dlaczego bilboardy są obecnie tak często wykorzystywanym nośnikiem, jakie mają zalety i wady.
Posted by addmean on Tuesday, 4 April 2023
Często spotykanym widokiem przy ruchliwszych skrzyżowaniach i ulicach są wielkie reklamowe tablice, nazywane również bilboardami. Ich wielkość jest taka, że ciężko ich nie dostrzec, szczególnie że w nocy posiadają specjalne podświetlenia.
Author: KLINGSPOR Schleiftechnologie
Source: http://www.flickr.com
Mimo wykorzystywanej coraz chętniej w reklamie technologii bilboardy nadal cieszą się ogromną popularnością pośród reklamodawców, i bez przerwy pojawiają się kolejne instalacje. Niezwykle istotną cechą bilboardów jest przede wszystkim niska cena zakupu reklamy i możliwość dotarcia do sporej ilości odbiorców. Billboard Zielona Góra zlokalizowany na przykład przy głównej trasie samochodowej będzie codziennie widziany przez kilka tysięcy przebywających w samochodach osób. A jeżeli ktoś przejeżdża taką trasę każdego dnia i każdego dnia widzi taką reklamę, to w niejednym przypadku w końcu ulegnie jej wpływowi.
Ze względu na swoją wielkość i położenie billboard Bydgoszcz będzie wymagał specyficznej formy reklamowanej treści. Sam przekaz nie powinien być zbyt długi, bo szybko jadący kierowca zapewne by nie zdążył go w całości przeczytać. Z tego też powodu przeważnie na plakacie pojawia się jakieś ciekawe zdjęcie czy rysunek, a dodatkowo niedługie, chwytliwe hasło promocyjne.
Czy prezentowany artykuł jest Twoim zdaniem fascynujący? Jeśli tak sądzisz, to kliknij także na niezły serwis (https://www.zgromadzenia.online/), który zawiera równie cenne dane.
Niektórzy z producentów reklam idą jeszcze dalej i wykorzystują pomysł z puentą. Opiera się ono na tym, że początkowo nakleja coś intrygującego, co ma przyciągnąć ciekawość i uwagę odbiorców.
Czy prezentowany artykuł jest Twoim zdaniem fascynujący? Jeśli tak sądzisz, to kliknij także na niezły serwis (https://www.zgromadzenia.online/), który zawiera równie cenne dane.
Niektórzy z producentów reklam idą jeszcze dalej i wykorzystują pomysł z puentą. Opiera się ono na tym, że początkowo nakleja coś intrygującego, co ma przyciągnąć ciekawość i uwagę odbiorców.
Po pewnym czasie pierwszy z plakatów zastąpiony zostaje kolejnym, na którym znajduje się wyjaśnienie zagadki, taki sposób reklamy jest coraz chętniej stosowany przez liczne firmy.