Ściągnij, zapisz i dostarcz przez internet - tanie rozwiązanie złożenia PIT.

Osoba fizyczna, w terminie do 30 kwietnia, ma obowiązek składania, we właściwym dla własnego miejsca zamieszkania, Urzędzie Skarbowym, roczne rozliczenie podatkowe. W rozliczeniu PIT za 2014, przygotowanym zgodnie z ustalonymi przepisami wzoru, powinny zostać pokazane osiągnięte w przeciągu roku należności podatkowe objęte bezzwrotnym świadczeniem na zasadach ogólnych. W deklaracji należy zaznaczyć wielkość podatku dochodowego, a także wiadomość o zapłaconych do skarbówki przedpłatach na należność podatkową – jeśli takie wystąpiły.

finanse, rachunki
Najłatwiejszą metodą składania zobowiązania jest przekazanie go w punkcie odbiorczym fiskusa. Możliwe jest także złożenie zobowiązania inną metodą. Popularne stało się wysyłanie zeznania podatkowego w formie druku elektronicznego, od razu do Urzędu Skarbowego, połączone z uzyskaniem urzędowego poświadczenia otrzymania.

Wypełnianie deklaracji online nie oczekuje posiadania e-podpisu. Weryfikację płatnika, przeprowadza się za pomocą pięciu danych osobowych dotyczących płatnika: NIP albo numer PESEL – w zależności od płatnika, imię (pierwsze), nazwisko, data urodzenia, wartość przychodu uwidoczniona w oświadczeniu lub rocznym zsumowaniu podatku za rok podatkowy o dwa lata wcześniejszy niż rok, w którym jest składany dokument elektroniczny. Więcej informacji: jak wygląda rozliczenie pit (zobacz jak wysłać pit 37 przez internet) online

Dostarczenie zeznania podatkowego przez Internet to nieskomplikowany, szybki, bezpieczny środek na roczne rozliczenie podatkowe. Dodatkowo, sumowanie PIT przez internet, nie nastręcza zbędnych procedur i wydatków.

Nie zwlekaj! odwiedź nasz pomocny link (http://www.tuv.com/poland/pl/certyfikat-i-oznakowanie-zgodno%C5%9Bci-ce.html) i powiedz o nim wszystkim. Wszyscy skorzystacie! To istotne, by dowiedzieć się ciekawych rzeczy.

Wypełnienie deklaracji on-line umożliwia wnioskowania o odpowiednie ulgi i odliczenia - 0.

Dzięki temu mamy również pewność poprawnego uzupełnienia formularza ze wszystkimi dodatkami. Jest to sposób polecany przez wielu księgowych oraz zalecany przez towarzystwa ekonomiczne. Podliczenie za 2014 rok, rozliczane w 2015 roku, nie będzie odbiegało dużo od tego z minionego roku. Nie wprowadzono bowiem, dużych poprawek w rabatach podatkowych oraz nie zmniejszono obszaru ich obowiązywania.
Tags: